Iwona Piotrowska

MAGISTER LOGOPEDII

Neurologopeda, logopeda, pedagog, terapeuta ręki. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Moją pasją jest logopedia. Z tego powodu podjęłam i kolejno ukończyłam studia: Wczesnej Edukacji i Logopedii, Pedagogiki Ogólnej, Logopedii Szkolnej, Terapii Logopedycznej, oraz wieńczące moje zainteresowania studia z zakresu Neurologopedii. Praktykę logopedyczną prowadzę od 2010 r. Współpracuje z Gdańskimi przedszkolami. W swojej pracy z małymi pacjentami. kieruję się nieszablonowym podejściem terapeutycznym. Wychodząc z założenia, ze każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, staram się aktywizować je poprzez zabawę oraz odpowiednio dobrane interaktywne formy przekazu. Fascynuje mnie poznawanie nowych metod terapii. Korzystam z wiedzy uzyskanej podczas warsztatów i kursów. Przykładem może być szkolenie z zakresu terapii metodą krakowską, a także kurs terapii ręki. Podczas okresu pandemii opracowałam swój autorski system zdalnego prowadzenia ćwiczeń za pomocą animacji kreskowej. To innowacyjne rozwiązanie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem w całej Polsce. Zostało także docenione przez środowisko terapeutyczne. Udało mi się skorzystać z okazji, aby na antenie TVP3 Gdańsk opowiedzieć o tej nowej metodzie ćwiczeń, która może zapewnić dużej liczbie dzieci korzystanie z terapii. Praca, którą wykonuję i wnoszenie do niej elementów własnej pomysłowości i inwencji daje mi wiele satysfakcji i wiary w sens i potrzebę jej wykonywania.

Edyta Rosiek

MAGISTER LOGOPEDII

Pedagog, logopeda, neurologopeda, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, doświadczony terapeuta dzieci, młodzieży i dorosłych. Ukończyła m.in. kurs terapii ręki,  III – stopniowy kurs doskonalący „Terapia behawioralna dzieci z autyzmem”,  szkolenia z zakresu Metody Krakowskiej, brała udział w warsztatach z zakresu symultaniczno – sekwencyjnej nauki czytania oraz programowania języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji,  szkolenie z zakresu diagnozy ACC stosowania oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia “ Sprawdź jak się porozumiewam”, kurs diagnoza autyzmu i zaburzeń pokrewnych, kurs diagnoza i terapia ze spektrum autyzmu – praktyczny kurs wprowadzający,  KORP, KOLD, KOSF KOZE i wiele innych. Współpracuje z przedszkolami, przychodniami lekarskimi i poradnią psychologiczno – pedagogiczną. Pracuje z dorosłymi i dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz młodzieżą z różnego typu trudnościami edukacyjnymi. Prowadzi zajęcia indywidualne dla pacjentów z afazją, mutyzmem wybiórczym, autyzmem. Pracuje z dorosłymi pacjentami z chorobami neurologicznymi.

Sylwia Moga

MAGISTER PEDAGOGIKI

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Uzyskała tytuł mgr pedagogiki na Wydziale Nauk Społecznych. Specjalista z zakresu logopedii, wczesnej edukacji, pedagogiki specjalnej oraz doradztwa zawodowego i rodzinnego. Neurologopeda. Doświadczenie w pracy logopedy i pedagoga zdobywała w placówkach oświatowych. Stale doskonali swoje kwalifikacje licznymi szkoleniami związanymi m.in. z terapią behawioralną osób z autyzmem, terapią ręki i problematyką zaburzeń lękowych oraz afektywnych. Pracuje z dorosłymi i dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz młodzieżą z różnego typu trudnościami edukacyjnymi. Prowadzi zajęcia indywidualne dla pacjentów z afazją motoryczną, mutyzmem wybiórczym, autyzmem. Pracuje z dorosłymi pacjentami z chorobami neurologicznymi.

Prywatnie zdeterminowana entuzjastka sportów motorowych, zdrowego trybu życia, treningów siłowych, dźwięków jazzu i smaku yerba mate! Pasjonuje się psychiatrią, dermatologią oraz kinematografią.

Bożena Skwierawska

MAGISTER PEDAGOGIKI

Pedagog, oligofrenopedagog, pedagog edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej, certyfikowany trener metod relaksacyjnych dla dzieci, certyfikowany trener 2 stopnia sensoplastyki oraz doświadczony terapeuta dzieci i młodzieży. Ukończyła m.in. kurs Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, 3 modułowy kurs z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania, szkolenie z zakresu AAC komunikacji wspomagającej i alternatywnej.Swoje doświadczenie zarówno jako nauczyciel jak i terapeuta nabywała w pracy w przedszkolach w grupach integracyjnych oraz w Ośrodkach Rewalidacyjno Edukacyjno Wychowawczych. Pracowała z osobami ze spectrum autyzmu, osobami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz z dziećmi m.in. z zespołem Downa, zespołem Cornelii de Lange, zespołem Retta, zespołem FAS, zespołem Sanfilippo.Prywatnie miłośniczka zwierząt i szczęśliwa posiadaczka siedmiu szynszyli oraz psa. Znawczyni kuchni bezglutenowej. Entuzjastka rowerowych wycieczek i kempingu.„Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższa jest radość z pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość triumfu i szczęście samodzielności, opanowania i władania” – Janusz Korczak

Weronika Błażek

LICENCJAT FIZJOTERAPII

Terapeuta zajęciowy, fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel gimnastyki korekcyjno – kompensacyjnej, oligofrenopedagog, technik masażysta, terapeuta ręki, terapeuta dzieci i młodzieży. Ukończyła szkołę muzyczną I stopnia. Zawodowo trenowała Lekkoatletykę.
Obecnie studentka studiów magisterskich Fizjoterapii na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. Uczestniczka rocznego szkolenia INPP z zakresu Diagnozowania i leczenia niedojrzałości neuromotorycznej.
Pasją obecnie oraz na przyszłość jest udzielanie wsparcia i pomocy dzieciom, również z różnymi niepełnosprawnościami i ich rodzinom poprzez fizjoterapię i terapię zajęciową, w tym usprawnianie ruchowe, terapię ręki, muzykoterapię, choreoterapię, zajęcia muzyczno-ruchowe, rekreacyjno-sportowe i stymulację bazowych systemów sensorycznych, a celem jest ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez dokształcanie i doskonalenie własnych umiejętności.
W czasie wolnych czynna biegaczka i podróżniczka.